Toogethr

Ride sharing was nog nooit zo leuk en gemakkelijk

De ambitie van Toogethr is simpel: het samen rijden met collega’s stimuleren door het leuker en makkelijker te maken. Waarom Toogethr dit ambieert en hoe het precies werkt, dat wordt kort uiteengezet in deze uitlegvideo.

Alfred houdt van grote merken, maar ook van kleine merken met grote ambities. Zoals de Nederlandse start-up, ridesharing-app Toogethr. Voor de lancering van de Toogethr-app ontwikkelden Alfred en Vijf890 de merkidentiteit en introductiecampagne.

Toogethr is geintroduceerd op de Zuidas in Amsterdam. Dit zakelijke centrum van Nederland heeft een groot parkeerprobleem en is daarom dé uitgelezen locatie om de app te introduceren. Accenture en Toogethr hebben nauw samengewerkt met grote werkgevers op de Zuidas (o.a. ABN AMRO, Engie en PwC) om ridesharing te herontwerpen voor woon-werkverkeer. Het is de ambitie om de app snel op te schalen naar nationale en mogelijk zelfs internationale omvang.

Eerder interviewde het VARA-programma Groen Licht oprichter Michel Boerrigter. Kijk het item hier terug.

Alfred begrijpt hoe goede reclame smaakt