Bekijk
Werk
Alfred
Showreel

Rivella

Ga eens Rivella

0.00

Bekijk de video

Ga eens Rivella

Rivella lanceert de 360-campagne ‘Ga eens Rivella’. Een campagne die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze. Uit onderzoek blijkt Rivella weliswaar breed bekend, maar niet een merk dat veel mensen spontaan te binnen schiet als men aan frisdrank denkt. Meer dan voorheen pakt Rivella met deze campagne de rol van van challenger in de frisdrankcategorie.

De campagne wordt crossmediaal uitgerold. Op tv zien we mensen die in de stijl van een serieus interview vertellen over de sleur waarin hun frisdrankrelatie beland is. Rivella brengt die spark weer helemaal terug. Social video toont een inkijkje in typische situaties van een uitgebluste frisdrankrelatie. Op radio horen we testimonials van mensen die al Rivella zijn gegaan. In OOH worden mensen op relevante plekken geconfronteerd met hun voorspelbare frisdrankkeuzes. En in de supermarkt worden mensen uitgedaagd om een keer met een andere frisdrank naar huis te gaan.

  • Meer werk